dilluns, 14 de juliol del 2008

El congrés PUNT I FINAL, o no?


Dic o no perquè la feina segueix, tenim molts objectius i les ponències ens donen molt de camp a treballar, programar, proposar, etc.

Els mitjans de comunicació i la web de cdc www.convergencia.cat doncs ja donen i donaran els detalls més tècnics però jo vull fer-vos arribar les impressions del meu primer congrés com a delegat.

He vist que realment s'hi fa feina, abans, durant i com he dit després, es penca molt. Expressió que el president de la mesa del congrés ens deia cada vegada que suspenia el ple per seguir treballant, en Pere Macies deia: A pencar, com a particular crit de guerra.

El repàs de les esmenes que encara quedaven pendents ha estat lent però profitós. Amb votacions i amb negociacions i amb molta predisposició d'acord, la ponència 2 que era la meva ha estat així i pel que he sentit també.

Hi ha però estones més relaxades i entre passadissos doncs pots saludar a gent amb responsabilitats, Jordi Pujol, Artur Mas, Felip Puig, Montse Candini, etc. I també companys, alguns amb responsabilitats ara ja com la Montse Candin i altres de ja fa tems i que la relació va començar via correu electrònic com en Carles Campuzano Diputat al congrés espanyol i persona que compartim molt el fet que les entitats i la societat civil és important entre d'altres coses.

Pel que fa a la ponència 2 que és la d'acció política m'ha agradat que la defineixin els mitjans de comunicació com a la posició de CDC en el centreesquerra, espai que crec que sempre ha ocupat.

Estar a la ponència 2 m'ha agradat. Vaig coordinar una part a nivell comarcal de la ponència, després va agafar el lideratge l'amic Joan Puyo. M'ha agradat.

En fi bona feina feta, al final bon rotllo general i la reafirmació de formar part d'un gran partit d'ampli esprecte i també amb grans persones que poden liderar aquest projecte.